0

KRITIKE-PAVLE STANIŠIĆ

Posted by mrkaen002 on 13:23 in
(Foto: V. Vejzović)
Htio bih, dragi prijatelji, da vam se ovdje kao pisac i neposrednije predstavim, ali da ne govorim sam o sebi, jer to bi moglo da bude i vrlo neukusno, a malo je onih koji bi nešto konkretnije i više mogli reći. Nisam član nikakvih umjetničkih udruženja. Nekada sam, istina, bio član Udruženja književnika Bosne i Hercegovine, ali me tamo, čini mi se, više nema. A možda nema ni tog Udruženja, možda je ovo Društvo neko sasvim novo, koje nema veze sa onim Udruženjem. Ne znam. Jer, da ima veze, ja bih tu svakako bio, ne vjerujem da bi me neko tek tako, ne pitajući me, izbrisao. Ne znam zašto me nema ni u Udrduženju u Republici Srpskoj. Nedavno je objavljena obimna monografija pjesnika ovog entiteta Nasukani na list lirike, sa ambicijom da bude sveobuhvatna, ali ni tu me nema. A dobro znam da je bar jedan od dva atora te knjige bio vrlo dobro upućen u moje pjesničko stvaralaštvo. Nije baš jednostavno pisati i objavljivati za apstraktnog čitaoca. A, možda je i to, kao i prethodno navedeno, povoljnija situacija. A što se ozbiljne književne kritike tiče, nje gotovo da i nema. A možda je i to bolje. Ipak, prikupio sam neke (naravno, pozitivne) kritike na neka moja djela i objavio ih ovdje u komentarima na ovaj post. Dakle, pogledajte komentare!  

IZVOR:Blog Pavle Stanišić

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.