0

MOJA MAMA I JA

Posted by mrkaen002 on 13:35 in
Sastavila Rajna

Sve djevojčice imaju nekakav poseban odnos sa svojom majkom.No,mislim da je moj najposebniji.Moja majka u mojemu životu ima više od uloge dobrog roditelja i izvrsne kuharice,ona je ujedno i moja najbolja prijateljica.Moja mama i ja osjećamo istu bol,isti umor i udišemo isti zrak.Kada se posvađamo ja utjehu tražim u svojoj sobi ili čitajući u školskoj knjižnici,ali moja mama uvijek dođe,porazgovara samnom i oprosti mi što god da napravim.Uvijek dođe sa toplim riječima i mudrim odgovorima.Kad sam bila mala,otišla sam na igralište prije mame,jer si ona kuhala kavu.Dok sam se igrala,pala sam,te se jako udarila.Ubrzo je došla moja mama koja je upravo kupila flastere.Tada smo se bili tek doselili,moja mama nije poznavala nikoga,dok sam se ja upoznala s jednim dječakom koji me upitao:

-Rajna,tko je ova teta,koja ti je stavila flastere?

-To je moja mama.

Od tog dana moja mama i ja smo najbolje prijateljice.

Pouka:Mamu voli jer je najbolji prijatelj za cijeli život.

IZVOR:Blog Razno

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.