0

Morska čarolija -Đurđica Marinić

Posted by mrkaen002 on 07:43 in

Noći tople ljetne sanjam
Nebo načičkano zvjezdama
Mjesec se nakrivljenim
Osmijehom smješi
Oko nagog mi tijela
More se iskri
Svaki moj pokret
Rađa odraz neba
Put moja kao posrebrena
Sva čula razbuđena
U oku mi ljubav dozrela
Gledam te
Željna
Titrava i uzbuđena

Tijela zanosna
Kao kiparevom rukom
Isklesana
Divljeg pogleda
Tijelom mi rasuta
Žudnju ti osjećam
Izdaleka
Skokom more u tekuće
Zvijezde pretvaraš
Plivajući u susret
Mojoj strasti
Da žedno svoje tijelo
Mojim napiješ....

Nikada prije nisu
Zvijezde u more sišle
Da ures budu
Tijelu bez razuma
Još jedna ljubavna
Čarolija te noći
Je rođena
 
Autor:Đurđica Marinić
 

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.