0

Blue moon

Posted by mrkaen002 on 16:53 in

Autor Đurđica Marinić/Zločesta Crnazmija

Vražja napast
Taj plavi mjesec
Velik i pun
Povezan ko zna
Čime s mojom dušom
Tijelo mi gori
Strast mi pali nutrinu
Požuda opaka
U mom mozgu
Slika slike tvog
Prekrasnog tijela
Obasjanog hladnom
Plavom svijetlošću
Gol do pojasa
Bos u trapericama
Malo naherene glave
Obješenjačkog pogleda
Smiješka mona lize
Bez riječi upijaš usnama
Usne što bride i bolno željne
Čekaju poljupce duge i strasne
Na mojoj bijelo svilenoj spavaćici
Plave se mjesečeve sjene
A tvoje ruke šeću njenom glatkom
Površinom
Čvrsto me primaš za kosu jednom
I struk drugom rukom
Da se ne mogu pomaći
Da se stopim s tobom
Da te molim da staneš
Barem toliko da osjetim
Tvoju kožu pod svojim usnama
Bez riječi me strasno grabiš
Skidaš i okrećeš
Sudaramo se s namještajem
Zidovima
Rušimo sve što se nađe na putu
A traperice se vuku na jednoj tvojoj nozi
Spavaćica je završila oko struka
Tišina para prostoriju
Samo strastveni uzdah
Remeti njen mir
Kad se napokon spojenih tijela
Rasprsnemo i raspamećeni
Dosegnemo nebeski užitak
I konačno umorni i sretni
Usnemo nedosanjani san
 

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.