0

Grešnica

Posted by mrkaen002 on 13:06 in

Autor Zločesta Crnazmija/Đurđica Marinić

Putujem predvorjem
Pakla
Na vratima njegovim
Moj demon čeka
Vatrenom na lancu
Od grijeha kuglom
Da okuje mi dušu
Dovijeka
Neka ga neka čeka
Nisam ja žena bez grijeha
Nisam ja Božja maza
Ono dobro djete što se voli
Što roditeljima ne nanosi boli
Ja sam dijete vjetra i vode
Ono što ne odriče se slobode
Nestašno radoznalo puteno
Ono što živi i grijehe sakuplja
Ono što nikog do sebe ne sluša
Dijete koje živi drugačije od drugih
Što svoje boli rijetko dijeli
Svakom se živom raduje veseli
Ljubi u kog se zaljubi
Grijeh na grijeh kalemi
Zato me strah nije
Demona što me očekuje
Neposlušno očevo dijete
Platit će svoje grijehe
Ne mogu se za slobodu
Kajati
Kad silno sam voljela
Ljubiti i trajati pa makar
Će me to Raja stajati
 

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.