0

Kraljica

Posted by mrkaen002 on 09:07 in

Autor Đurđica Marinić

Kraljica ja sam
Neokrunjena
Primadona jedne
Neželjene drame
Surovog života dio
Neželjena danju
Stanovnica tame
Ludom ironijom
Još luđeg režisera
Sanjala sam bajke
A samo me tragedija
Od rođenja htjela
Osmijehom širokim
Publiku hranim
Dok ranjivu dušu
Od svijeta branim
Tijelo što me nosi
Ružna je stasa
Da breme nositi može
Bez jauka
bez glasa
Kraljevskim se
Kreće hodom
Hvali svojom se
Slobodom
A u dnu tog kraljevskog odijela
Ja plačem obnevidjela
Sva gluma je potrošena
Kraljica pada pokošena
Na njeno mjesto zasjela
Svijeta najtužnija
Odgođenim bolom
Raskrvarena sjena
Ružna i nevoljena
Ni mati ni žena

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.