0

Bolna godina

Posted by mrkaen002 on 21:39 in
Autor Đurđica Marinić

Pogled mi luta
Zamagljen
Gledam te
Srcem tamo daleko
Gledam te
Dušom umornom
Onim komadićem što
Iza tebe osta
Vidim tvoje prelijepo lice
Oči i trepavice i obrve ko u curice
Tamo gore imaš sve što tu imao nisi
Pjevaš i trčiš livadama nebeskim
Kad se umoriš poletiš
Iz Raja mi svijetliš
Osmijeh slađi od meda
Krasi ti lice
Dok mi šapćeš
Volim te mamice.

Suze moje natapaju
Mjesto gdje ti pepeo
Počiva
Tu će i moj biti
Kad ne budem živa
Pepeo do pepela će zamlja kriti
A duša će moja tvoju zagrliti
Radosno ću te sine gledati
Kad kraj mene ćeš Raju letjeti
Ti što ti nije dano život živjeti
Sad slobodom možeš nebo darivati


IZVOR:Facebook

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.