0

POLJUPCI

Posted by mrkaen002 on 12:41 in

Autor Đurđica Marinić/Zločesta Crnazmija

usne moje boje krvi
napućene za poljupce
jutros su usnule u tvom oku
dok te dan odnosio od mene
čežnju duše i puti
ni jedna daljina ne može doseći
jer zrak koji ti izdišeš
vjetrovi nježno polažu
na moje usne kao poljupce
nikad poljubljene
a ja ih spremam u duboke ponore
mog srca otkud ne mogu izaći
poslat ću ti kišu
da ti mrmorom svojim
umjesto usana mojih
šapuće
ljubim te želim i čekam dok
u smiraju dana dozivam noć
da vrati mi tebe čulnog i toplog
u moju postelju od pjene
usnama svojim da obljubiš mene
dok sunce ne otjera noćne sjene
i ja vratim se moru kao sve sirene
 

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.