0

FACEBOOK GRUPA-HRVATSKA-ZEMLJA MOJA!

Posted by mrkaen002 on 18:03 in
https://www.facebook.com/groups/1587258374834223/
Facebook grupa Hrvatska-zemlja moja!
Pridružite se grupi i objavljujte postove koji se tiću povijesti,uspona i padova u povijesti,trenutačno stanje,problemi u Hrvatskoj i slično.Možete objavljivati i hrvatske domoljubne pjesme,ali iste ne smiju biti nacionalističke koje pozivaju na mržnju i nesnošljivost!Ako budete htjeli postati član grupe dobro pročitajte pravila!U grupi nisu dozvoljene reklame,uvrede po vjerskoj,nacionalnoj,rasnoj i drugoj pripadnosti.Radi boljeg funkcioniranja grupe pozovite svoje prijatelje u grupu,sami možete dodavati nove članove bez odobravanja administratora grupe.HVALA!

HRVATSKA-ZEMLJA MOJA!-KLIKNI OVDJE

hrvatska,hrvatska rijec,hrvatska banovina,hrvatska drzava,hrvatska dijaspora,hrvatska demografija,hrvatska emigracija,hrvatska himna,hrvatska istorija,hrvatska i slavonija,hrvatska i evropska unija,hrvatska i eu,hrvatska jezik,hrvatska kuna,hrvatska obala,hrvatska oglasi,hrvatska privreda,hrvatska regije,hrvatska turizam,hrvatska u mom srcu,hrvatska vojska,hrvatska vijesti,hrvatska zastava,hrvatska zanimljivosti,hrvatska zupanije

MOŽDA TE ZANIMA
ONLINE UPOZNAVANJE 

STRANICA  USPDR RH-KLIKNI NA SLIKU
https://www.facebook.com/uspdr










STRANICA HRVATSKA MOJA DOMOVINA-KLIKNI NA SLIKU 
https://www.facebook.com/pages/Hrvatska-moja-domovina/736482943062360
 

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.