0

LOŠE VEZE,LOŠI BRAKOVI

Posted by mrkaen002 on 15:13 in ,

Čudno

Dan svima....
Cudno,sa kojom god sam ja zenskom hodao,sve su mi dale nogu.Ozenio sam se,i zena mi dala nogu.Valjda cu i ja jednom imati srece da nekoj dam nogu u buducnosti.

Pod prozorom

 I tak,cekao ja pod prozorom uvijek,fićnem,ona otvori prozor,proturi noge kroz prozor,onda je ja uhvatim oko pasa,da lakse izadje,onda u zivot,to je uvijek bilo super kad se iskradala iz kuće.Jedne veceri sam parkirao svoj stari Opel Kadett,malo dalje,dosao pod prozor,i cekao,fićkao,nista,pitam se-Di je?Fićnem još jednom,kad se konačno svjetlo upalilo u sobi,otvara se prozor,kad ono njena mama,kaze-A,ti si...znam ja da si ti dolazio uvijek ovako,te da se ona iskradala iz kuće,ali ovaj put zajebi stvar!Zašto??-Pitam ja.Zato,došao je po nju Mario,pozvonio je na glavna,čekao moju kćer,te su otišli u grad ,sa njegovim Audijem A6,švicarskih reg.oznaka,Basel.-Kaže ona.Veselo-kažem ja. :)


0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.