0

ŠETNJE NA DUGE STAZE-Gornjim tokom Velikog potoka...izvještaj sa prve šetnje

Posted by mrkaen002 on 17:36 in
šetnje na duge staze,avanture,grad,avanturisticki turizam,avantura hrvatska,avanturista je,avantura je,avanturisticka putovanja

MOŽDA TE ZANIMA
DAMA






Neki postovi jednog blogera avanturiste..........

...Iako je danas bio iznimno vruć i sparan dan, s vrlo malo vjetra, ipak mogu biti zadovoljan današnjom prvom šetnjom i upoznavanjem zagrebačkih kvartova.

Budući se radilo o mojoj prvoj grupnoj šetnji, i s obzirom da je polovica ljeta (kad je većina Zagrepčana izvan Zagreba) te da većina ljudi ne voli pješačiti, posebno ne po ovoj vrućini, bio sam iznimno zadovoljan da se itko pojavio na dogovorenom mjestu sastanka, na početku pješačke dionice, u ulici Sveti Duh.

No, da prvi izlet ne bi bio idelan, uspio sam zakasniti čak 15 minuta, razlog čega je bio moj posjet suvenirnici utvrde Medvedgrad (do koje sam išao pješice, od Lukšića, planinarskom stazom br. 12), jer sam na kraju današnje šetnje napravio jedno malo natjecanje za sve potencijalne šetače.

Šetača je bilo ukupno dvoje (točnije dvije), naravno tu ne ubrajam sebe; dvije dame, jedna mlađa - gđica Petra, i jedna starija - gđa Danica.

I tako smo se nas troje uputili ulicom Sveti Duh, i uz zanimljive i ugodne razgovore u kojima sam se trudio da nazočne čim više informiram i zabavim raznim zanimljivostima ovog dijela Zagreba, pošli sjeverno, preko brda GČ Črnomerec, preko Bijenika, i uz šetalište pokraj Velikog potoka stigli do nekadašnjeg sela Mikulići, sada dijela GČ Črnomerec.

Zatim smo se spustili do Fraterščice, te ponovno uz potok (ovoga puta potok Črnomerec; iako je to sve isti potok, ali ima dva imena; sjeverni dio se zove Veliki potok, a južni Črnomerec) prošli kroz nekadašnje selo Črnomerec, a ubrzo zatim smo se spustili do kraja današnje šetnje, ZET-ovog okretišta na Črnomercu.

Tamo smo u jednom poznatijem kafiću popili piće, pri čemu sam organizirao jedno kratko kviz natjecanje, sa pitalicama, a pobjednica (neću reći koja) je dobila i prigodne poklone; originalnu i unikatnu keramičku šalicu Medvedgrad (zbog koje sam se mukom penjao po Medvednici i zakasnio na rendez vous (iliti sastanak)) i vrećicu Cappuccina Classic proizvođača Franck (naime, i utvrda Medvedgrad i Tvornica kave Franck nalaze se na Črnomercu; pa su pokloni bili prigodni).

Zatim smo se pozdravili i rastali, s nadom da ćemo se ponovno sresti na nekom budućem pješačkom izletu.


IZVOR:BLOG Anarchy4all 

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.