0

ŽENE OD 45 GODINA,PA NADALJE

Posted by mrkaen002 on 21:40 in

Vecer svima...
Nije bilo dana kada sam nesta sa vama podijelio,a i sada cu.Neki su vidjeli neke postove,neki nisu...
Nekih 5 godina sam u ovim grupama,a iz dosta sam izasao,a iz nekih sam isteran.Razlog isterivanja je taj sto neke "postene" boli istina,pa onda okupe svoj klan,pa udri,i onda,pocne se adminu puniti inbox,na kraju dobijes ban iz grupe.Tak sam vam ja dosao na ideju,da osnujem svoju grupu,da me nitko ne moze isterati..hehe

Sta mi je u tim grupama bilo zanimljivo?Ponasanje ljudi,postovi,komentari.I,tako,tamo se zezas,raspravljas,svadjas sa nekima,onda odjednom poruka u inbox,zena,oko 45 godina,napise:-De se smiri,sta se tam' zezas sa nekim,nije vrijedan vremena,jesi za razgovor?Ajd da porazgovaramo-Ja kazem.I tak ona meni prica,prica,prica kak je ona provodila zivot,udala se,sad je to njoj nekako do grla doslo.Da napomenem,sigurno sam jedno 20 poruka takvih dobijao,od drugih zena,a slican pocetak,i daljnji razgovor,kao da je njih 20 jedna,slicno razmisljanje,a sto je najzanimljivije,niti jedna nije bila mlađa od 45 godina,od 45,pa nadalje.Niti jednom nije bilo da je to žena u dvadesetim ili tridesetim godinama.I,pocne onda,muz njen na "meniju".Ovakav je,onakav,nije za ovo,nije za ono,nece ovo samnom,nece ono samnom,sve najgore,zacini pricu,mislis da je taj njen iz pakla dosao.I,kada prodje par dana,kad ga ispljuje dobro,prelazi na "mekše" razgovore.Onda ona pocne sa pricicom,razrađenom kak' ona zna sta meni treba,pa pocne pricu,erotski roman je nula,kao ja ne znam o tome nista,to mi sve novo u zivotu,svasta.Kad mi dosadi njena "dobrota",onda joj sve izbrojim po redu u tom inboxu,da me na kraju blokira,a sve su me redom blokirale.Kak' prica,znam da bi i o meni tako pricala,da sam joj muž.Nema vise takvih inboxa,od tih "napaćenih" gospođa,i hvala Bogu što nema,jer sam već pisao ovakve postove,pa su se vjerovatno informacije proširile munjevitom brzinom.Ne kazem da su sve zene takve,to bi bilo glupo misliti.Ovdje,u ovoj grupi ima zena koje su od samih pocetaka tu,ok su,a ima i onih koje su malo kasnije usle,i isto su ok.Ne volim manipulatorke,sve ce iskoristiti,lagati,mutiti,i drugo da ispadnu paćenice,kao,ja sam glup,ne znam ništ'.



0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.