0

ROĐENDANSKA USPOMENA

Posted by mrkaen002 on 12:28 in , , , , ,
Photo:Hrvatski glas Berlin
IZVOR:

Hrvatski glas Berlin 

Tekst:

Slavica Jurčić







Druže Tito ljubičice bijela….sada slijedi muk.


Naime na moj šesti rođendan umire jedan od najvećih ljudi ili diktatora prošloga stoljeća.

„Umro je drug Tito“, vijest koja je moje djetinjstvo potpuno promijenilo.


Ja nisam  slavila rođendane kao sva djeca.

Na moj rođendan su svirale sirene, stajali smo u stavu mirno, i taj dan se nije ništa slavilo, a pogotovo  ne moj rođendan.

Možda je vama dragi moji čitatelji smiješno, ali meni je bilo ružno. Ipak sam je bila dijete i nisam shvaćala zašto je Tito bio važniji od Slavice.


Nije on bio ni ljubičica a nije bio ni bijel već običan čovjek kao svaki drugi.

U trećem razredu izlazi knjiga o drugu Titu i ja ju želim kupiti ali mi učiteljica govori da ja tu knjigu ne mogu kupiti. Tada mi ništa nije bilo jasno.


Moji roditelji se maksimalno trude da ja ne patim i knjigu kupuje moja seka jer njena učiteljica nema nikakvih problema s Titom.

Moji rođendani se slave u užem krugu obitelji, samo obitelj je prisutna, ne razmišljamo o pokojniku, svi smo veseli i ne ustajemo na zvuk sirene.


Moja djeca nikada do sada nisu znala  u kakvom vremenu smo živjeli, ne želim ja njih s tim stvarima zamarati.

Neke stvari ne može pokvariti ova uspomena – rođendanska torta na kat ukrašena šarenim bombonima.


Moji dobri roditelji su nas znali obradovati i nisu bili robovi društva.

IZVOR:www.hrvatskiglas-berlin.com 

tagovi:dijelovi iz života,tito,diktator,diktatura,diktator tito,uspomene


0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.