0

.back to the beginning. - catcherinthecity

Posted by mrkaen002 on 08:04 in
Ponekad nestanem.
Izgubim se u mislima, isprepletem se u riječima.
I vratim se. Ponekad.



Ispila sam slatko-gorku tekućinu i pogledala te ravno u oči. Svidjelo mi se kako me gledaš.
Neki ljudi gledaju stvari na meni, neki gledaju kroz mene, a ti gledaš u oči, hipnotiziraš pogledom.
Volim kako se smijem s tobom. Iako ne znam zašto mi se sviđa biti pored tebe.
Držimo dlanove na istoj plohi, ali se ne dodirujemo. A osjetim.
Znam što želiš reći i molim te da ništa ne govoriš.
Tišina.
Da, sviđa mi se tišina.

Kada govorimo pogledima ništa ne ostaje izgubljeno u prijevodu.


IZVOR:Blog catcherinthecity

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.