0

.wish you were here. - catcherinthecity

Posted by mrkaen002 on 08:06 in
Upoznali smo se prije 21 godinu i 9 mjeseci. Ja se toga ne sjećam, a da su stvari drugačije ispale ti bi mi ispričao kako je to izgledalo.

Da su stvari drugačije ispale, čitao bi mi priče za laku noć i sa mnom gledao crtiće na TV-u. Odveo bi me zimi na sanjkanje, u proljeće na sladoled.

Da su stvari drugačije ispale, obiteljski ručkovi bi bili ispunjeniji i možda bismo se još više smijali. I možda bi ostali ukućani tada više pričali o prošlim vremenima.

Da su stvari drugačije ispale, osjetila bih tvoj zagrljaj i miris tvoje košulje. Mogla bih pronaći svoje crte na tvome licu i svoje oči u tvojim očima. U mome srcu ne bi vječno stajalo jedno prazno mjesto, sačuvano za tebe.

Da su stvari drugačije ispale, sigurna sam da bismo se sjajno slagali. Iako bih ja i tada imala čudan smisao za humor i ponekad govorila neprimjerene stvari. I možda bi se nekad naljutio na mene.

Da su stvari drugačije ispale, znam da bi bio ponosan na mene. Znam da bi ti podržao fakultet koji sam odabrala. Sigurna sam da bi ti sa mnom pričao o politici i novostima u državi i svijetu.

Da su stvari drugačije ispale, ne bih morala svaki put pomislit na tebe kada se dogodi nešto bitno u mom životu. Mogla bih te nazvati i sve ti ispričati.

Ali...stvari su ispale ovako. Tebe nema i ja te ne poznajem. Ali mi smo se jednom, prije 21 godinu i 9 mjeseci upoznali. A duše se utisnu jedna u drugu prvim zagrljajem. Stoga jedan dio tebe postoji u meni. U mojim imaginarnim zajedničkim trenucima s tobom.


IZVOR:BLOG  catcherinthecity

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.