0

.soulsearching. - catcherinthecity

Posted by mrkaen002 on 08:13 in
Vrijeme je.

Brišem prašinu s kofera koja se na njemu nataložila kroz moje mirovanje zadnjih mjeseci.
Odlučila sam napustit jedno Doma u korist drugog Doma. Samo na kratko. Odlazim u posjet.

Doziva me moje more, moja obala, moja bura, miris kiše na moru, moj mali krevet, moja mala soba, moja tišina, moj spokoj.

Nedostaje mi mrak moje ulice, odsutnost tuđih koraka na putu. Nedostaje mi Grad na Moru.

Dugo sam čekala da ga napustim, misleći da se više nikad neću okrenuti, da nikad neću osjetiti sreću zbog povratka. Ali neke ljubavi su urezane pri rođenju. I kako odrastaš shvaćaš da nije bio kriv grad, možda nisu bili krivi ni ljudi ni vrijeme. Ponekad sam naprosto bila kriva JA.

Otpuhujem dim u hladnu zagrebačku noć. Ovdje sam pronašla sve što sam ikad tražila. Pronašla sam sebe, svoje interese, nove nade, nove snove. Zagreb me udomio, primio pod svoje. Ali moja duša uvijek zna da postoji jedno mjesto na koje pripada više nego bilo gdje drugo. Prvi dom je prvi. I nitko ne može promijeniti tu činjenicu.

Jedino što nedostaje Zagrebu jest inspiracija koju mi daje more. I note d-mola koje vjetar donosi sa sobom.


IZVOR:Blog  catcherinthecity

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.