0

.good love letters ask for nothing. - catcherinthecity

Posted by mrkaen002 on 08:11 in
Prostor je mračan, skučen i tih. Tebe i mene dijeli nevidljiv zid, satkan od paučine naših prošlih života.
Tvoje ruke dodiruju moje. Prsti se isprepliću i ostavljaju otisak u mome dlanu. Otisak tebe. Ove ljubavi.
Moje prirodno stanje je spleen. Ja sam lutalica. Odsutno boravim u praznini između svijetova. Hodam labirintom sjećanja u tvome zagrljaju. Uvlačim u sebe tvoju toplinu. Nedostatak iste uzrokovao je ozebline na mome srcu, nekoć davno.
Pod nama se mijenjaju godišnja doba. Ponekad smo bijelina snijega na netaknutoj površini, nevini u nastajanju, postojanju, prestajanju. Ponekad smo miris proljeća, buđenje osjećaja, strasni nagon. Ponekad smo valovi, a potom mirna bonaca. Ponekad padamo s lišćem, samo kako bismo se ponovno uzdignuli.
Ti si yang mome yinu. Moja vatra, moje nebo, moje sunce. Ja sam tvoja voda, tvoja zemlja, tvoj mjesec. A u onoj tankoj liniji između, pretapamo se jedno u drugoga.
Sve što ti ne govorim, to ti napišem. Bezbroj pisama poslanih u vjetar. Bezbroj riječi otpuhnuto s dimom.
Mi uistinu jesmo drugačiji svjetovi kada su mi oči otvorene. Ali kada ih zatvorim, ne postoje svijetovi, samo beskraj. I u tom beskraju postojimo bezvremenski.

IZVOR:Blog  catcherinthecity

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.