0

Ona-Đurđica Marinić

Posted by mrkaen002 on 20:25 in

Ona koja živi
U dubokom mračnom
Jezeru moje podsvjesti
Ona koju ja svjesna
Silom potapam u
Crnilo bez kraja
Izronila je silinom
Kojom je polomila
Ruke moje svjesnosti
Srušila pomno građene
Ograde od osmjeha
Zidove od pjevanja
Bedeme od ljubavi
Udahnula ostatke
Nekih davnih sreća
Što ih se ja svjesno sjeća
Izvila se poput crnog dima
I kriknula tisućama
Zatomljenih vriskova
Oživjela i snažnija
Nego što je ikad bila
Od tijela mi učinila
Ruševinu
Naborala lice
Otjerala osmijehe
Ugasila svijetlo svih
Mojih ljubavi i nada
Rastgana poput bijelih
Tragova oblaka
Sva ljepota moja
Pluta crnilom u nutrini
Ostacima svjesnosti
Tjeram tijelo onemoćalo
Da se skrije od ljudi
Nedam im da vide
Ugasle oči na
Mrtvu licu
 
Autor:Đurđica Marinić
 

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.