0

Horror priča-ZOV SMRTI 2.DIO

Posted by mrkaen002 on 22:43 in
Autor Rajna,13 godina

2.DIO PRIČE "ZOV SMRTI"

3.DIO-KLIKNI OVDJE

MOŽDA TE ZANIMA
NAJBOLJE INTERNET IGRE





Bila me zvala Zorica.
Ja:Molim.
Zorica:Eej,jesam te probudila?
Ja:Ma,u redu je.
Zorica:Ovaj htjela sam te pitati,vrijedi li još uvijek ono za sutra.
Ja:Zapravo,jedne cure su nas pozvale da s njima idemo u shoping.
Zorica:Hmmm,ne znam baš.
Ja:Pliiiiz.
Zorica:Dobro,dobro.
*Sutra*
Mama:Anja,probudi se.
Ja:Daj,još 5 min.
Mama:Ne,moramo ići kod bake.
Ja:Evo samo da se spremim,silazim za 10 min.
Mama:Ajde,čekam te u autu.
*Kod bake*
Baka:Zlato bakino,pa nisam te dugo vidjela.Jako si mi falila.
Ja:I ti si meni,bako.Kako si?
Baka:Ahhh,evo ide,kako si mi ti?
Ja:Dobro sam.
Tako sam bila malo pričala s bakom i onda sno otišli kući.
*18:00*
Ja sam bila ispred kuće i čekala Zoricu,Antoniju i Mariju.
Pojavile su se Antonija i Marija,ali ne i Zorica.
*18:10*
Nije je bilo pa smo mi otišle.
Bilo nam je super,vratile smo se oko 21:00.
Bilo mi je čudno zato što se Zorica nije pojavila,ali pustila sam to na miru.
*Sutra*
Zvala sam Zoricu oko 20 puta ali se nije javila,bila sam malo uplašena.
Nakon nekog vremena,moja mama je došla u sobu i rekla da Zorice nema od jučer.
Tad sam bila jakooo uplašena,nazvala sam Antoniju i zamolila je da se nađemo u parku da joj sve ispričam,ona je također bila prestravljena.
Kada sam se vratila kući na svom krevetu sam našla...

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.