0

Horror priča-ZOV SMRTI 3.DIO

Posted by mrkaen002 on 22:49 in
Autor Rajna,13 godina

3.DIO ZOV SMRTI

MOŽDA TE ZANIMA
BESPLATNE IGRICE






 Na mom krevetu je bila crna ruža i poruka na kojoj je pisalo
''Uhvatio sam Zoricu,ali tu neću stati xxx''
Odmah sam zavrištala,te je moja mama uletila u moju sobu.
Mama:Anja,što je bilo?
Ja:Mamaaa,proččččitaaaajj ovvvu pppporukku.
Mama je pročitala poruku ibodmah pozvala policiju.
*Kad su stigli policajci*
Mama je policajcima odmah pokazala poruku,onda su oni ispitali mene,dok su me ispitivali,ja sam se sva tresla i plakala.
U posjet su nam došli Zoricini rodotelji,pružali smo im potporu jer je Zorica bila njihova jedina kćer i jako su je voljeli,ja sam bila pozvala Antoniju i Mariju i došlo je još naših i njihovih prijatelja.
Kada su svi otišli,odmah sam legla u krevet i zaspala,toliko sam mislila o Zorici da sam je čak i sanjala.Nakon nekog vremena čula sam neko lupanje po prozoru,probudila sam se i vidjela da su to bile grane koje su lupale po prozoru.
*Sutra*
Imala sam toliko ružnih misli da sam jednostavno morala izaći negdje s curama.Bile smo otišle na sladoled i tako.....
Kada sam se vratila našla sam još jednu crnu ružu i poruku na kojoj je pisalo...


4.DIO-KLIKNI OVDJE

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.