0

HORROR PRIČA-ZOV SMRTI 7.DIO

Posted by mrkaen002 on 23:09 in
Autor Rajna,13 godina

7. i zadnji dio priče

MOŽDA TE ZANIMA
MINICLIP IGRE
 
UVOD U PRIČU-KLIKNI OVDJE


Prvo joj je odrezao šake i stopala,onda joj je prerezao grkljan,dok san ja to sve gledala.Plakala sam i vrištala.Kada je bio završio s Antonijom,došao je do mene opalio mi šamar,te me lupio šakom u oko i otišao,pokušala sam sve da se izvučem,no nisam uspjela.Došao je nakon dva sata i pretukao me.Sljedećeg dana,rekao mi je ako želim dobiti kruha i vode,da me prvo mora pretući a da ja ne vrištim,a budem li vrištala neću dobit hranu ali ću dobit više batina.Nisam uspjela,previše me boljelo,no,onda sam dobila još veće batine.Kada je otišao molila sam se Bogu,da me spasi.Cijeli sam dan bila u bolovima i jedva sam zaspala,na onom hladnom i prljavom podrumskom podu punom štakora,miševa i žohara.Sljedeći dan također je došao,ovaj put s nožem,te rekao "I danas ćeš biti pretučena,no ispustiš li ijedan glas,odrezat ću ti šake,i ponovno nećeš dobiti hrane".Ni nemožete zamisliti koliko je boljelo,jednostavno nisam mogla izdržati,vrištala sam i tražila pomoć.On je održao svoju riječ,te odrezao moje šake.Bilo je jako,jako bolno,ali ne toliko,kao što me bolila duša,jer nemam dlanova da se molim Bogu da me spasi,ali čak me ni to nije spriječilo.Sljedeći dan,bila sam pre gladna i kada je došao pretukao me i uspjela sam šutjeti kako bih dobila vode.Kada je završio dao mi je čašu vode i dvije šnite starog kruha,naravno da mi nije bilo dovoljno ali bila sam zadovoljna da sam dobila barem nešto od "njega".Neko sam vrijeme uspijevala šutiti,ali i nekada ne pa mi je jednom prilikom dobro porezao čelo.Godinama me je tukao i tukao bez prestanka,u tih nekoliko godina ostala sam bez stopala i nekolko puta mi je izbio po zub.Tako je nakon toliko godina bila sam spašena od Boga,odveo me iz tog podruma tamo gore na nebo,ubojica je završio u zatvoru.Svakoga dana sam čuvala svoje roditelje.Sreća je bila na meni jer sam nakon toliko vremena bila s Zoricom,Marijom i Antonijom.
**KRAJ**

Jel vam se svidjela priča?


0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.