0

HORROR PRIČA-ZOV SMRTI 6.DIO

Posted by mrkaen002 on 23:03 in
Autor Rajna,13 godina

7.dio priče-klikni ovdje

MOŽDA TE ZANIMA
INTERNET IGRE











Pomislila sam da je to onaj čovjek,ona ubojica,no nisam dobro vidjela.Antonija je morala prenoćiti u bolnici a ja sam morala kući.
*Kod kuće*
Marijini su roditelji saznali za njenu smrt i Antonijinu ozljedu,kao i moji.Bilo mi je jako teško spavati,dok nisam dobila poruku od Antonije,zapravo od ubojice,bila je samo slika Antonije,dok spava.Znala sam da će sigurno biti ubijena.Nisam to mogla to dopustiti,pa sam se iskrala iz kuće,i što brže trčala do bolnice,kada me lupio auto,te sam se onesvjestila.Kada sam se probudila bila sam,nisam znala gdje sam,bila sam ugledala Antoniju,i sva sreća bila je živa,no onda sam se sjetila,gdje smo,bile smo u podrumu gdje je ubijena Marija,znale smo i Antonija i ja da to ne znači ništa dobro.Nakon nekoliko trenutaka čule smo neko škripanje vrata.U glavi su nam bile samo one crne,najlošije misli.Bio je to neki čovjek u crnom.Krenio je prema Antoniji.Znala sam što će joj napraviti,ali bilo je puno gore,za nju sigurno bolnije,prvo joj je...

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.