0

Horror priča-ZOV SMRTI 4.DIO

Posted by mrkaen002 on 22:55 in
Autor Rajna,13 godina

5.DIO PRIČE-KLIKNI OVDJE

MOŽDA TE ZANIMA
MINICLIP IGRE







Na poruci je pisalo "Ako opet želiš vidjeti Zoricu pogledaj kroz prozor xxx"
Pogledala sam i nisam mogla vjerovati svojim očima,bila je to Zorica,mrtva.Ne,ne to nije moguće ponavljala sam u sebi.Onda sam počela vrištati i plakati,moji roditelji su odmah došli u moju sobu,pokazivala sam u prozor,kada su pogledali,nisu također mogli vjerovati.Policija je ubrzo došla kao i Zoricini roditelji.Nitko nije mogao vjerovati,Zoricinu su mamu bili prevezli u bolnicu i stavili je na ljekove.Plakala sam dan i noć,jedva sam bila skupila hrabrosti doći joj na sprovod.Od tada,nisam se s nikim viđala,čak ni s Antonijom i Marijom.Nisam jela,osječala sam se mrtvo.Onda jednoga dana,kada su mi roditelji otišli u posjet baki,a ja sam ostala kod kuće,odjednom sam čula neko lupanje.Kada sam sišla vidjela sam razbijen prozor naravno crnu ružu i poruku "Ako misliš da sam gotov,varaš se tek sam počeo xxx"
Odmah sam bila nazvala Antoniju i Mariju,ali Antonija se nije javljala.Mislila sam da joj se nešto dogodilo no kasnije me nazvala i došla je do mene,kada mi je na mobitel došla poruka od Marije,u poruci je također bila slika,nje zavezane u nekom podrumu i pisalo je "Rekao sam ti da sam tek počeo,znam sve o tebi i nazoveš li policiju ili kažeš roditeljima,tvoja prijateljica će gorjeti".Dala sam Antoniji da pročita,a ona me molila,da ostane kod mene,naravno da sam joj bila dopustila.Roditelji su mi javili da je baki loše tako da će ostati kod nje.Antoniju i mene bilo je jako strah,bojale smo se da taj 'NETKO' nebi ubio Mariju ili uhvatio nas.Cijelu noć smo uz sebe imale dva noža koje smo sakrile u naše čarape i u rukama su nam bile tave hh.Sve je bilo oke do jutra,kada sam opet dobila poruku ovaj put je pisalo "Prijateljica ti ima još 24 sata života haha".Nisam znala što da napravim...

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.