0

Horror priča-ZOV SMRTI 5.DIO

Posted by mrkaen002 on 22:59 in
Autor Rajna,13 godina

6.dio priče-klikni ovdje

MOŽDA TE ZANIMA
VELIKI BROJ IGARA NA NETU







Nisam znala što da napravim,Marija je imala 24 sata života,sjela sam na kauč i počela razmišljati što da napravim trebam li zvati policiju,svoje roditelje,njene roditelje,bila sam zbunjena.Počela sam plakati ne samo zbog činjenice da će Marija umrijeti,nego da je Antonija sljedeća,onda vjerovatno ja.Počela sam plakati,nisam mogla prestati.Antonija i ja smo se zaključale u sobu i očekivale novu poruku.Naravno dobile smo je,bila je slika Marije,pretučene,pisalo je "Sljedeća slika biti će Marija,odrezanog grkljana,pričekaj još samo 2 sata".Ni Antonija ni ja nismo htjele da se to dogodi,ali nismo ništa mogle napraviti.2 sata kasnije dobile smo poruku,bila je to Marija,odrezanoga grkljana.Mislila sam da sam ja kriva.Plakale smo i Antonija i ja.Odlučila sam nazvati policiju.Rekli su da mogu naći Mariju praćenjen njezinog mobitela.Kada smo došli u taj podrum,tamo je bila Marija i njen mobitel,ali ne i ubojica,sigurno je znao da dolazimo pa je pobjegao.Policajci su rekli da odemo kući,putem,netko je Antoniji pucao u ruku.Odmah smo bile potrčale do moje kuće,te nazvale bolnicu.Bolničari su je odvezli u bolnicu kako bi joj izvadili metak.I ja sam pošla s njom jer me bilo strah ostati sama kod kuće.Dok smo ulazile u vozilo hitne vidjela sam čovjeka u crnom iza nekog drveta naravno da sam pomislila da je to onaj čovjek...

0 Comments

Objavi komentar

Copyright © 2019 Zabava za obitelj All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.